دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد

چــت مهـریا

چــت مهـریا

کــد چرخش تصــاوير

آمار وب سایت

متن آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر :

دستات و ازم نگیر و شونه هات و تکیه گاه کن
واسه یکبار این جهان از نگاه من نگاه کن
اگه سر به زیر و خستم سربلندم تو رو دارم
با تو لبریز امید حال و روز روزگارم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

♫♫♫♫♫♫

شعله پوش عشق باشیم دل به زندگی ببازیم
پا به پای هم بسوزیم پا به پای هم بسازیم
به یه جای دور میریم زیر سقف آسمونیم
ما قسم به عشق خوردیم سره حرف هم بمونیم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش روی شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تک و تنها نمی داری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام یه نفر

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید

 




:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران مدیر مهریا جت
ت : چهار شنبه 28 آبان 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
چــت مهریــا